اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به راهیابی تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر، ضرورت دارد مدیریت شهری قزوین احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان و تمهیدات ترافیکی مسیرهای دسترسی به این مجموعه را در دستور کار قرار دهد.

احداث پارکینگ استاندارد ورزشگاه سردار آزادگان در دستور کار شهرداری قزوین قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ولی چگینی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: با توجه به صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر و رفت و آمد تیمهای مطرح لیگ برتری به شهر قزوین، بایستی تمهیدات ترافیکی در محدوده ورزشگاه آزادگان و اقدامات مهندسی ترافیک در دستور کار مدیریت شهری قزوین قرار گیرد.

وی افزود: اصلاح هندسی میدان ورودی اسماعیل آباد و ساخت پارکینگ استاندارد و مسیرهای دسترسی از جمله اقداماتی است که باید سریعا در دستور کار قرار گیرد.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، هر گونه کوتاهی در این حوزه باعث خواهد شد تا در میزبانی قزوین در لیگ برتر فوتبال اشکال و خلل وارد شود و در نهایت مورد سوال و مواخذه رسانه ها به ویژه رسانه ملی قرار گیریم.

چگینی در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه احداث بوستان ۱۸ هکتاری در مجاورت اتوبان قزوین-زنجان اختصاص داشت، گفت: در ابتدا بنده با این طرح موافق بودم و معتقد بودم بودجه احداث آرامستان بهشت کوثر باید در این بوستان هزینه شود که متاسفانه از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی در نهایت ۱۸ میلیارد تومان مانده است که با این بودجه نیز عملا اتفاق خاصی برای این بوستان نمی افتد.

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: اگر بناست با بودجه حدود ده میلیارد تومانی فقط پروژه روشنایی، احداث سرویس بهداشتی و دیوار کشی در این بوستان انجام شود به نظر بنده بهتر است شروع نشود.

وی در پایان گفت: اما اگر می شود همزمان دو پروژه احداث بوستان قراد آباد و پروژه ۱۸ هکتاری را انجام داد بهتر است همزمان دو پروژه آغاز شود و اگر امکان آن وجود ندارد اولویت با احداث بوستان قراد آباد باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول