اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف کالاهای متنوع ۱۷ میلیاردی قاچاق در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۱۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در بندر عامری شهرستان بوشهر خبر داد.

کشف کالاهای متنوع ۱۷ میلیاردی قاچاق در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، در روزهای گذشته موفق شدند در کنترل شناورهای عبوری، یک فروند شناور تجاری مظنون به حمل کالای قاچاق در اسکله بندر عامری شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیفی، ۶۴ هزار قوطی کمپوت آناناس، ۲۲۲ دستگاه لوازم برقی خانگی، 2 هزار و 520 عدد دارو، ۲۴ هزار و ۴۰۰ انواع پوشاک، هفت دستگاه لوازم پزشکی لیزری، ۳۷ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، سه دستگاه موتور خودرو و صدها قلم کالا را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۲ متهم به اتهام حمل بار قاچاق، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول