اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شناسایی و برخورد با ۶ مشاور املاک متخلف در قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با مشاورین املاک متخلف، با ۶ متخلف برخورد صورت گرفته که نداشتن پروانه کسب، نداشتن برگه رسمی، قولنامه و همچنین گرفتن مبلغ بیشتر از دو درصد قانونی کمیسیون از جمله تخلفات آن ها محسوب می‌شود.

شناسایی و برخورد با ۶ مشاور املاک متخلف در قزوین

سید علی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: پیرو جلسه هفته گذشته کارگروه تنظیم کنترل بازار و املاک و مستغلات استان قزوین با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک، قانون مالیات‌های مستقیم بر خانه‌های خالی اجرایی می‌شود.

وی افزود: در ادامه این طرح نظارت بر فعالیت‌ مشاوران معاملات املاک در استان قزوین با همکاری تعزیرات حکومتی، اماکن، اصناف و اتحادیه املاک به صورت روزانه و مستمر صورت انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: در راستای اجرای طرح برخورد با مشاورین املاک متخلف، با ۶ متخلف برخورد صورت گرفته که نداشتن پروانه کسب، نداشتن برگه رسمی، قولنامه و همچنین گرفتن مبلغ بیشتر از دو درصد قانونی کمیسیون از جمله تخلفات آن ها محسوب می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ و ۱۳۷ تخلفات مشاورین املاک را اطلاع رسانی کنند تا ظرف ۴۸ ساعت از طریق مراجع ذی‌صلاح رسیدگی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول