اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پایان اختلاف طایفه‌ای در خراسان جنوبی با میانجی گری پلیس

جانشین انتظامی شهرستان زیرکوه از صلح و سازش 3 طایفه ساکن در این شهرستان خبر داد و گفت: میانجی گری پلیس سبب حل اختلافات 4 ساله آن ها شد.

پایان اختلاف طایفه‌ای در خراسان جنوبی با میانجی گری پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه سرهنگ حسین آسفی، جانشین فرمانده انتظامی این شهرستان امروز به رسانه ها اعلام کرد: ۳ طایفه از اهالی  زیرکوه به علت اختلافات قومی و قبیله ای بیش از ۴ سال با همدیگر مشکل داشتند و گاهی در مجالس عروسی به نزاع دسته جمعی می پرداختند و  سبب نگرانی شهروندان می شدند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به تشکیل پرونده های متعدد قضائی در رابطه با نزاع مرتبط با این طوایف پلیس نیز با هماهنگی مقامات قضائی و با دعوت از متعمدان هر ۳ طایفه مشکلات آنها را حل و فصل کرده و سبب بسته شدن پرونده‌های قضائی آنها شد و مقدمات آشتی این ۳ طایفه را فراهم آورد. 
 
جانشین انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: وجود ریش سفیدان و معتمدان به عنوان منادیان صلح و آرامش در جامعه باعث ایجاد همدلی بین طوایف می شود و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول