اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برقراری 26 هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در سه ماه گذشته به ۲۶ هزار و ۲۲۲ تماس مردمی پاسخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

برقراری 26 هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در سه ماه گذشته به ۲۶ هزار و ۲۲۲ تماس مردمی پاسخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در ایام تعطیلات اخیر هم ۲ هزار و ۲۶۴ تماس با اپراتور برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: وضعیت جوی، مشکل مشاهده شده جاده‌ای و حمل‌ونقل باری و مسافری بیشترین موضوع تماس‌هایی است که کاربران جاده‌ای در تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش داده‌اند.

وی اظهارکرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

مشتری خاطرنشان کرد: همچنین شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود از رانندگان حمل‌ونقل عمومی و مسافران را ثبت کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول