اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورود مدعی العموم به مطالبه احداث پلاژ بانوان در قشم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم خواستار احداث پلاژ بانوان در شهرستان قشم شد.

ورود مدعی العموم به مطالبه احداث پلاژ بانوان در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم امروز خواستار احداث پلاژ بانوان در شهرستان قشم شد و گفت: در راستای گزارش‌ها و اعتراضات مردمی در خصوص عدم وجود پلاژ بانوان در شهرستان قشم و با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ پلاژ بانوانی در این شهرستان وجود ندارد و از طرفی جهت پیشگیری از  غرق شدگی هایی که در جزیره اتفاق می افتد، ایجاد چنین فضایی ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به رشد جمعیت شهرستان قشم و نیاز افراد به فضاهای تفریحی و ورزشی ایجاد چنین امکاناتی می‌تواند به دلایل اقتصادی و اجتماعی مفید باشد.

 مهدوی‌مجد در ادامه تاکید کرد: بنابراین احداث پلاژ بانوان و آقایان که یکی از پرطرفدارترین فضاهای تفریحی و ورزشی برای رفاه شهروندان به شمار می‌رود بایستی در دستور کار سازمان منطقه آزاد و شهرداری قشم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ایجاد چنین فضایی به دلیل پذیرش بیشتر بانوان در مشارکت تفریحی و ورزشی می‌تواند به سلامت جامعه و رعایت عفت عمومی کمک کند و صرفه اقتصادی برای شهرستان به دنبال داشته باشد.

دادستان قشم در پایان عنوان کرد: این اقدام به منظور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت قانونمند و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی انجام شده‌است و انتظار می‌رود نتیجه اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان به مرجع قضایی گزارش شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول