اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برگزاری مسابقه نقاشی «به رنگ غدیر»در کرمانشاه

رییس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه گفت: فردا دوشنبه در پارک رهایی محله سراب قنبر یک رویداد بزرگ نقاشی غدیر با حضور دختران و پسران کرمانشاهی با عنوان «به رنگ غدیر» را خواهیم داشت

برگزاری مسابقه نقاشی «به رنگ غدیر»در کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر کرمی، رییس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه‌ها و جشن‌های دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: برنامه‌های دهه امامت و ولایت را با اهتراز بزرگ‌ترین پرچم غدیر کشور به ابعاد ۴۰۰ متر در پارک شیرین شهر کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری دعای عرفه در گلزار شهدا و ذبح ۱۱۰ رأس دام قربانی و توزیع میان ایتام و نیازمندان، گفت: هر شب در این دهه در یکی از مناطق شهرداری از ساعت ۱۸ جشن خیابانی برگزار می‌شود و امروز در محله تعاون خواهیم بود.

رییس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فردا دوشنبه در پارک رهایی محله سراب قنبر یک رویداد بزرگ نقاشی غدیر با حضور دختران و پسران کرمانشاهی با عنوان «به رنگ غدیر» را خواهیم داشت، که از کودکان و نوجوانان برای شرکت در این جشن دعوت به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه و شب عید غدیر ویژه برنامه‌ای در بلوار طاق‌بستان برگزار می‌شود و هزار و ۱۱۰ نگین انگشتر از حرم امیرالمومنین علی (ع) و از حرم امام حسین(ع) تقدیم حاضران در جشن با عنوان نگین پادشاهی خواهد شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول