اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تعهد اشتغالزایی برای ۱۶۱۹ نفر در شهرستان بهار

فرماندار شهرستان بهار از تعهد اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۶۱۹ نفر در شهرستان خبر داد.

تعهد اشتغالزایی برای ۱۶۱۹ نفر در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض‌اللهی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهار از سهمیه تعهد اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۶۱۹ نفر در این شهرستان طی سال‌ جاری خبر داد و افزود: از این سهمیه در سه ماه ابتدای امسال ۳۵۰ نفر معادل ۲۲ درصد محقق شده که باید با تلاش لازم این تعهد در سه ماه دوم به ۵۰ درصد افزایش یابد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که کمتر از ۳۵ درصد به تعهد اشتغال خود در سه ماه ابتدای امسال عمل کرده‌اند، باید برای سه ماه دوم امسال ۵۰ درصد تسهیلات خود را معرفی و کارسازی کرده باشند.

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند، باید قبل و بعد از اجرای طرح توسط دستگاه ذیربط راستی‌آزمایی شود تا تسهیلات مورد نظر به منظور اهداف ویژه هزینه شده باشد.

وی اضافه کرد: در پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده اهتمام بانک‌ها در اعمال ساده‌ترین راه در پرداخت تسهیلات به افراد ضروری است چراکه بهره‌وری این طرح‌ها به رشد و توسعه اقتصاد شهرستان کمک شایانی خواهد داشت.

فیض‌اللهی گفت: اهتمام ویژه دستگاه‌ها در جذب اعتبارات شناور و جذب اعتبارات بیشتر مشاغل خانگی، معرفی سریع‌تر کمیته نظارت دستگاه‌ها و نظارت دستگاه‌های اجرایی به تسهیلات مختص به خود باید مد نظر باشد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول