اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تصمیم مجلس و دولت برای برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما

در نشست جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و معاونین وی بنا شد تا با گرانفروشی بلیت هواپیما توسط برخی سایت‌ها برخورد شود.

تصمیم مجلس و دولت برای برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست جمعی از نمایندگان و اعضای کمیسیون عمران مجلس با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی برگزار شد و موضوع قیمت بلیت هواپیما در روزها و هفته‌های اخیر و کاهش تعداد بلیت‌ها و بحث تامین ارز موردنیاز شرکت‌های هواپیمایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح این نشست گفت: در این جلسه تصمیم بر این شد تا با سایت‌های متخلف که اقدام به گرانفروشی در عرضه بلیت هواپیما به مسافران کرده‌اند، برخورد لازم صورت پذیرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه بنا بر این شد تا اقدامات لازم برای تامین ارز موردنیاز شرکت‌های هواپیمایی و پیگیری‌ها برای افزایش خدمات به مسافران انجام شود.

از ابتدای تابستان و با افزایش تقاضا برای استفاده از هواپیما، بلیت هواپیما در برخی مسیرها مانند مشهد و شیراز گران یا کمیاب شده است.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول