اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان ایلامی کنکور از امروز

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش در استان افزود: داوطلبان کنکور سراسری استان از امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان دریافت کارت ورود به جلسه را دارند.

امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان ایلامی کنکور از امروز

کریم کوخایی‌زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از امروز کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مقطع کارشناسی به نشانی Sanjesh.org در دسترس همه متقاضیان استان قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: آزمون کنکور سراسری همزمان با تمام کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر هفته جاری در نوبت های صبح و عصر برگزار می‌شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش در استان ادامه داد: داوطلبان از به همراه داشتن هرگونه وسایل الکترونیکی و ارتباطی و سایر وسایلی که ممنوع اعلام شده است، خودداری کنند.

وی تاکید کرد: اگر از داوطلبان چنین وسایلی گرفته شود، تا ۱۰ سال از شرکت در کنکور سراسری محروم خواهند شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام‌ الاختیار سازمان سنجش افزود: برای کنکور سراسری امسال ۱۳ هزار و۱۷۶ نفر در رشته های علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی ثبت نام کرده‌اند.

کوخایی‌زاده اظهار کرد: از این تعداد هفت هزار و ۳۴۳ نفر در رشته تجربی، ۷۷۵ نفر در رشته ریاضی، سه هزار و ۹۰۳ نفر در رشته انسانی، ۳۷۹ نفر در رشته هنر و ۷۷۶ نفر از نقاط مختلف استان متقاضی شرکت در کنکور بوده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، برای برگزاری آزمون کنکور سراسری امسال ۲۴ حوزه امتحانی در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول