اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هزینه ۷ هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه‌های راهداری در«اسلام‌ آبادغرب»

چندین طرح در حوزه راهداری به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

هزینه ۷ هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه‌های راهداری در«اسلام‌ آبادغرب»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به اسلام آبادغرب و با حضور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه و مدیرکل راهداری استان، چندین طرح در حوزه راه به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از پروژه  آسفالت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی شام قسمت‌هایی از محور راه اصلیگردنه بالاتاق تا شاهبداغ، گهواره و مله فردین به سمت کوزران، محور زاوله، محور قلخانی، محور ریجاب به زرده، محور سیاه‌خور به سیمانی، محور حسن‌آباد، محور شیان ،محور خمارتاش به هرسم چهارده‌جفته و چندین محور راه روستایی آنتنی در شهرستان های  اسلام آبادغرب و دالاهو بود. 

همچنین گلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های ماهیدشت به اسلام آباد، لاین دوم سراب کرند، محور بیوه‌نیچ، توتشامی، تنگ گول، فیروزآباد، محور برف‌آباد به سمت سیاه سیاه، محورهای روستایی منطقه دیزگران، محور سه راهی انجیرک به کسان و زیرگذر برف‌آباد و چندین راه روستایی دیگه به زمین زده شد. 

اعتبار این طرح‌ها در پی درخواست نماینده شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو و دستور رئیس جمهور و توسط سازمان راهداری طی پنج تفاهم‌نامه به مبلغ ۷هزار میلیارد ریال منعقد شد که تا کنون ۷۰ درصد این تفاهمنامه‌ها به بهره‌برداری رسیده و ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز تا پایان فصل کاری سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول