اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قهرمانی بانوی اصفهانی در مسابقات دوچرخه‌سواری کشور

الیکا یوسفی در رقابت‌های قهرمانی کشور تایم تریل انفرادی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

قهرمانی بانوی اصفهانی در مسابقات دوچرخه‌سواری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی کشور بانوان در سال ۱۴۰۲ در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

رکابزن مسیر حدود ۱۳ کیلومتری جاده مرقد مطهر امام خمینی(ره) را سپری کردند که در رده سنی جوانان و در ماده تایم تریل انفرادی، الیکا یوسفی از اصفهان قهرمان شد، پریسا فیض‌اللهی و فاطمه دادگر به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

الیکا یوسفی قهرمان دوچرخه‌سواری بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در روزهای ۶ و ۷ تیر ماه در ماده استقامت، جاده و تایم تریل برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها برای هر ورزشکار اهمیت خاصی دارد زیرا یک بار در سال برگزار می‌شود و امتیاز جهانی دارد، همه ورزشکاران در تلاش بودند بهترین عملکرد را داشته و بهترین نتیجه را بگیرند، مسابقه سطح بالایی داشت و خوب برگزار شد.

یوسفی تصریح کرد: چند هفته دیگر مسابقه پیست قهرمانی کشور را پیش رو داریم و امیدوارم بانوان اصفهانی بتوانند بهترین را کسب کنند و برای شهرمان افتخارآفرینی کنیم.

قهرمان دوچرخه‌سواری بانوان خاطرنشان کرد: بیشتر رشته‌های ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری پرخرج شده است، امیدوارم حمایت بیشتری از رشته دوچرخه‌سواری شود تا پیشرفت بیشتری در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول