اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف 3 سواری پراید و سمند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه پراید و یک دستگاه سمند حوالی سد وشمگیر چهار نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر مصدوم شدند.

کشته و زخمی شدن 7 نفر در تصادف 3 سواری پراید و سمند

قاسم غریب آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه امروز وقوع یک سانحه رانندگی شدید به مرکز ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گلستان گزارش شد.

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی دو دستگاه پراید و یک دستگاه سمند در محدوده سد وشمگیر به انبارالوم در شهرستان آق‌قلا به همدیگر برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این سانحه چهار نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر نیز مصدوم شدند.

غریب آبادی تاکید کرد: پس از اعلام حادثه تیم امداد و نجات هلال احمر آق‌قلا به محل حادثه اعزام شدند که پس از امدادرسانی و اقدامات اولیه برای سه مصدوم در این واقعه، تیم هلال احمر یکی از مصدومان را به مرکز درمانی منتقل و دو مصدوم دیگر توسط همکاران در اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است، در سه ماه نخست سال جاری ۵۸۱ حادثه توسط امداد و نجات هلال احمر گلستان امدادرسانی شد که حوادث جاده‌ای با ۳۷۳ حادثه صدر این حوادث قرار داشته که در مجموع حوادث، یک هزار و ۹۳ نفر مصدوم شده که ۴۱۰ مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

لازم به ذکر است، شهرستان‌های مینودشت، گرگان و کردکوی به ترتیب با ۱۱۵، ۱۱۱ و ۷۱ حادثه بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده‌اند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول