اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

۴ باشگاه آموزشی در «شاد» راه‌اندازی شد

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی ۴ باشگاه آموزشی در «شاد» خبر داد.

۴ باشگاه آموزشی در «شاد» راه‌اندازی شد

حمید یزدانی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه‌های تابستانی این اداره‌کل، اظهار کرد: بهترین کاری که انجام دادیم این بود که تجربیات دوره کرونا را از دست ندادیم و حضور در فضای مجازی را فرصت تلقی کردیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات این بود که در پلتفرم شاد محتواهایی را بارگذاری کردیم و فیلم‌های آموزشی حدود ۱۵ نرم‌افزار در حوزه گرافیک (فتوشاپ،ایلستریتور...) بارگذاری شده است که برای هر نرم‌افزار از ۳۳ فیلم تا ۷۰ فیلم پیش‌بینی شد.

یزدانی افزود: در حال راه‌اندازی تعدادی باشگاه آموزشی در شاد هستیم که ۴ باشگاه به مناسب عید سعید قربان راه‌اندازی شد که شامل «باشگاه آموزش خوشنویسی با قلم دوات»، «باشگاه خوانش متون ادبی»، «باشگاه هنر نویسندگی» و «باشگاه کتابخوانی» است.

وی با بیان اینکه باشگاه کد نویسی در قالب اسکرج، پایتون و طراحی صفحات وب از ۱۵ تیر در شبکه آموزش شروع می‌شود، گفت: برنامه این باشگاه که با همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش و صدا و سیما است به صورت سریال‌های ۹۰ دقیقه‌ای ارائه می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول