اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگیری کارمند یکی از بانک های قزوین به اتهام ۸۴ فقره برداشت غیرمجاز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از دستگیری کارمند متخلف یکی از بانک های استان خبر داد.

دستگیری کارمند یکی از بانک های قزوین به اتهام ۸۴ فقره برداشت غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: یکی از کارکنان یکی از بانک های مستقر در قزوین با سو استفاده از موقعیت شغلی نسبت به برداشت مبالغ غیر قانونی از محل واریزی های بانک اقدام می کرد.

وی ادامه داد: این کارمند مبالغی از 300 هزار ریال تا 12 میلیون ریال که جمعا بیش از 810 میلیون ریال می باشد را در 84 فقره از کارمزدهای مربوط به تسهلات بانکی را که متعلق به بانک بوده به نفع خودش به صورت غیرقانونی برداشت کرده است.

دادستان قزوین اضافه کرد: برای نامبرده بعد از دستگیری با توجه به اقرار صریح به اتهام اختلاس پرونده ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین تشکیل شد.

رجبی تاکید کرد: در این زمینه مدایران مربوطه به دلیل عدم نظارت و کنترل مناسب با کوتاهی در وظایف خود موجب بروز این تخلف شده اند.

این مقام قضایی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران و مسوولان در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و مبارزه با فساد باید نظارت بیشتری بر کارکنان خود داشته باشند در غیر اینصورت بر اساس مصادیق ترک فعل با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول