اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تشدید نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی خراسان‌شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی گفت: با شروع سفرهای تابستانی و قرارگیری خراسان‌شمالی بین دو قطب مهم گردشگری و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر، به‌منظور کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر مجتمع‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی تشدید شد.

تشدید نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو بارسانه‌ها اظهارکرد: با شروع سفرهای تابستانی و قرارگیری خراسان‌شمالی بین دو قطب مهم گردشگری و عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر، به‌منظور کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر مجتمع‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی تشدید شد.

وی گفت: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان باهدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقا کیفیت ارائه خدمات و فراهم‌آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به‌صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه از هفته گذشته بازدیدهای نظارتی و کنترلی توسط تیم‌های مشترک در حال انجام است، افزود: در همین راستا و باتوجه به در پیش بودن ایام ماه محرم، اربعین حسینی و شهادت امام رضا (ع) با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان و نظارت مستمر شاهد ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران خواهیم بود.

وی عنوان کرد: کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده به‌ویژه از سوی تأسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، هتل‌‌آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، رستوران‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی و واحدهای بین‌راهی می‌تواند رضایتمندی مسافران را افزایش دهد و موجب رونق بخشیدن به گردشگری استان شود.

مستوفیان تصریح کرد: امید است با نظارت مستمر و اجرای ضوابط و مقررات و ارتقای سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه دهیم.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول