اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

جریمه شرکت‌های آمریکایی در صورت انتشار نظرات مثبت ساختگی در اینترنت

بر اساس طرح پیشنهادی کمیسیون فدرال تجارت آمریکا، شرکت‌های مختلف از افزودن فالوورهای جعلی منع شده و اگر نقد‌های تحسین آمیز کاربران از آن‌ها جعلی از آب درآید باید منتظر واکنش تند این کمیسیون باشند.

جریمه شرکت‌های آمریکایی در صورت انتشار نظرات مثبت ساختگی در اینترنت

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، کمیسیون فدرال تجارت آمریکا قصد دارد شرکت‌هایی را که نقد‌های دروغین منفی به نام خود منتشر می‌کنند جریمه کند. بر اساس طرح پیشنهادی کمیسیون فدرال تجارت آمریکا، شرکت‌های مختلف از افزودن فالوورهای جعلی نیز منع شده و اگر نقد‌های تحسین آمیز کاربران از آن‌ها جعلی از آب درآید باید منتظر واکنش تند این کمیسیون باشند.

این اولین بار نیست که کمیسیون فدرال تجارت آمریکا نسبت به نقد‌های مثبت جعلی در مورد محصولات شرکت‌های مختلف در فضای مجازی واکنش تند نشان می‌دهد. اولین بار در سال ۲۰۱۹ یک شرکت ثالث همکار آمازون به همین علت جریمه شد و سپس خود آمازون نیز با ان برخورد کرد. در ابتدای سال جاری میلادی نیز کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ۶۰۰ هزار دلار جریمه برعلیه یک شرکت عرضه کننده انواع ویتامین در آمازون به همین علت درنظر گرفت.

قوانین جدید در این زمینه از ماه اکتبر اجرایی خواهد شد و حداکثر جریمه درنظر گرفته شده در مرحله اول ۵۰ هزار دلار خواهد بود. در صورت تکرار این تخلف میزان جریمه ممکن است از یک میلیون دلار نیز فراتر رود.

پایان پیام/

https://www.engadget.com/the-ftc-plans-to-slap-companies-with-hefty-fines-for-using-fake-reviews-192833691.html

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول