اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

عموعابدینی: سرآمدان آموزشی دارای 4 شاخصه معرفی می‌شوند

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: طرح سرآمدان آموزشی دارای ۴ شاخصه فعالیت آموزشی با کیفیت، آموزش پژوهش محور، اخلاق حرفه ای در آموزش و شاگرد پروری در جریان حکمت پروری است که اساتید دارای این شاخصه‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.

عموعابدینی: سرآمدان آموزشی دارای 4 شاخصه معرفی می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزیر علوم صبح امروز در نشست خبری پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره و نخستین اجلاس سرآمدان آموزشی دانشگاه تمدن آفرین و حکمت بنیان که در دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، با بیان اینکه در برنامه تحول آموزشی سعی شد که به نقش اساتید بیشتر توجه شود، گفت: نقش آفرینی اساتید در بحث آموزشی چندان مورد توجه نبود و سر آمدان آموزشی به بحث آموزش اساتید می پردازد. اگر قرار است آموزش به معنای شاگرد پروری باشد و تحول آموزشی ایجاد کند باید تغییرات در اساتید اتفاق بیفتد که آن را به عنوان سر آمدان آموزشی در نظر گرفتیم.

وی افزود: طرح سرآمدان آموزشی دارای ۴ شاخصه فعالیت آموزشی با کیفیت، آموزش پژوهش محور، اخلاق حرفه ای در آموزش و شاگرد پروری در جریان حکمت پروری است که اساتید دارای این شاخصه معرفی و تجلیل می شوند.
وی ادامه داد: سال گذشته آیین نامه این طرح ابلاغ شد که اساتید برتر در سطح دانشگاهی انتخاب شدند، در مجموع ۱۱۰ نفر به وزارت علوم معرفی و در نهایت ۱۶ استاد برتر به عنوان سرآمدان آموزشی انتخاب شدند که در اجلاس سرآمدان آموزشی که فردا یکشنبه ۱۱ تیرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، از این اساتید تقدیر خواهد شد.

عموعابدینی افزود: همچنین اعطای جایزه حکمت دانایی را نیز در دستور کار داریم، براین اساس هر استاد باید برای سرآمد آموزشی ۴۰۰ امتیاز به دست می آوردند که بتوانند در این بین انتخاب شوند، جایزه حکمت و دانایی پیشنهاد شده که هر دو سال یک بار برگزار شود که طرحی برای معرفی حکیمان است که شاخصه های بسیار سختی برای این جایزه در نظر گرفته شده است‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول