اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقادها و مطالبه‌گری‌ها نباید از روی دشمنی و وابستگی‌های حزبی باشد

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رسانه و قلم از هر نوعِ آن مسئولیت سنگینی دارد و باید عادلانه بنویسد، بگوید و منتشر کند، گفت: انتقادات و مطالبه‌گری‌ها باید با ادبیات دلچسب و شادی‌آفرین مطرح شود و از روی دشمنی‌ها و وابستگی‌های حزبی و جناحی نباشد.

انتقادها و مطالبه‌گری‌ها نباید از روی دشمنی و وابستگی‌های حزبی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به روز قلم گفت: امروز از مصادیق بزرگ قلم، فضای مجازی است که ساز و کار درستی ندارد و در برخی موارد آسیب‌های زیادی وارد کرده و حیثیت و آبروی افراد را مخدوش می‌کند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: همه این موارد سبب کمرنگ شدن ابتکار و خلاقیت می‌شود و بسیاری از ترک‌ فعل‌ها رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه رسانه و قلم از هر نوعِ آن مسئولیت سنگینی دارد و باید عادلانه بنویسد، بگوید و منتشر کند، افزود: انتقادات و مطالبه‌گری‌ها باید با ادبیات دلچسب و شادی‌آفرین مطرح شود و از روی هوا و هوس، دشمنی‌ها و وابستگی‌های حزبی و جناحی نباشد.

نکونام اضافه کرد: در برخی موارد که مضرات انتقاد کردن بیشتر از فواید آن است باید بیشتر تأمل کرد چرا که برخی برای اینکه در همین فضاهای مجازی خودی نشان دهند و طرفدارانی برای خود جمع کنند مطالبی را مطرح می‌کنند.

وی عنوان کرد: تذکرات باید ناصحانه و در مرحله اول به خود فرد گفته شود و اگر اثر نکرد از روی خیرخواهی با افکار عمومی در میان گذاشته شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به روز صنعت و معدن، بیان کرد: صنعت باید تقویت شود و از معادن موجود کشور در راستای تولید و اشتغال استفاده و از هرگونه خام‌فروشی جلوگیری شود.

وی با انتقاد شدید از عملکرد کشور سوئد در هتک حرمت به کتاب مقدس مسلمانان، ادامه داد: غربی‌ها این اقدامات را در راستای آزادی عمل توجیه می‌کنند اما اگر در همین کشورها شخصی مطلبی در خصوص هلوکاست بگوید عاقبتش زندان است.

نکونام افزود: غربی‌ها و در رأس آن‌ها آمریکا به اسم آزادی بیان و حقوق بشر جنایات زیادی مانند بلوکه کردن دارایی‌های ایران، ترور شخصیت‌های مطرح، ساقط کردن هواپیمای مسافربری و ... را علیه جمهوی اسلامی ایران انجام داده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول