اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع ۳٠ میلیارد ریال گوشت قربانی بین مددجویان کمیته امداد استان قزوین

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن عید قربان و با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری، توزیع گوشت قربانی به ارزش ۳٠ میلیارد ریال در بین مددجویان کمیته امداد استان صورت گرفت.

توزیع ۳٠ میلیارد ریال گوشت قربانی بین مددجویان کمیته امداد استان قزوین

ابراهیم احسانی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، کمیته امداد استان قزوین نیز با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری در روز عید قربان و در قالب پویش نذر قربانی، به نیت سلامتی و فرج امام زمان (عج) ذبح قربانی انجام داد.

وی ادامه داد: ذبح و توزیع گوشت قربانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زیر نظر دامپزشکان اداره کل دامپزشکی صورت پذیرفت.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین افزود: نذورات قربانی در روز عید قربان پس از ذبح، بسته بندی و توسط امدادگران کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در بین مددجویان کمیته امداد و خانواده های نیازمند توزیع شد.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال گوشت قربانی در بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده که فرآیند جمع آوری نذورات تا عید سعید غدیر ادامه دارد و پیش بینی می کنیم این رقم تا ۱۱۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

احسانی فر در پایان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین می توانند به صورت غیر حضوری با استفاده از سامانه www.۳۳۸۰۸.ir  و کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ نذورات خود را به دست نیازمندان برسانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول