اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رئیس‌جمهور: دولت در اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست

رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات، مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

رئیس‌جمهور:  دولت در اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به بم اظهار کرد: مردم کرمان همواره نشان دادند در دوران‌های سخت و فراز و فرودهای آن ولایت‌مدار و حامی انقلاب هستند و نقش آنها و سردارانشان در دوران مقدس و دفاع از حریم و حرم دیده شده است.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های بسیاری در استان کرمان وجود دارد و وظیفه دولت سنگین است؛ کارهای خوبی شده اما برخی مشکلات مردم را رنج می‌دهد و دولت برای اجرای طرح‌ها از مسائل ضروری مردم غافل نیست.

رئیس‌جمهور یکی از این مشکلات را کمبود آب شرب برشمرد و گفت: در شهری که به کشاورزی و گردشگری معروف است و در نزدیکی سواحل مکران قرار دارد آب از مشکلات مردم و موجب رنج مردم شده است.

وی افزود: امروز با تلاشی که شده دسترسی به آب گوارا پس از ۱۲ سال امکان‌پذیر شده است و این کارها پیشرفت ساز است.

رئیسی تصریح کرد: در سفر یک‌روزه امروز از چند طرح عمرانی بازدید خواهم کرد. ان شاءالله مردم را در جریان روند طرح‌ها قرار خواهیم داد، هم طرح‌هایی که آماده شده‌اند و هم طرح‌هایی که در مسیر بهره‌برداری قرار دارند.

رئیس قوه مجریه تأکید کرد: یکی از طرح‌های نیمه‌کاره که خوب پیش رفته، شبکه آب‌رسانی از خلیج فارس است که پیشرفت خوبی هم دارد. امروز در میانه راه هستیم و باید ظرف مدت کوتاهی طرح‌ها را به اتمام برسانیم

رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه امروز از چندین طرح در دست اجرا نیز بازدید خواهم کرد، تصریح کرد: باید به سرعت این طرح‌ها را برای بهره‌برداری آماده کرد تا مردم از این ظرفیت‌های بزرگ بهره‌مند شوند.

پایان پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول