اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تخفیفات ویژه عید تا عید برای گردشگران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به تخفیفات ویژه عید تا عید برای گردشگران گفت: مسافران می‌توانند با سفر به گیلان در ایام عید قربان تا عید سعید غدیر از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوند.

تخفیفات ویژه عید تا عید برای گردشگران

به گزار خبرگزاری فارس از رشت، رضا حسن‌پور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان در حاشیه بازدید از مراکز گردشگری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مدیران تأسیسات گردشگری استان، هتل‌ها و واحد‌های بوم گردی در ایام دهه امامت و ولایت، به مسافران ورودی گیلان با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان این تخفیف برای اقامتگاه‌های بومگردی گیلان ۱۰ درصد و برای هتل‌های استان ۲۰ درصد محاسبه می‌شود و مسافران می‌توانند با سفر به گیلان در این مدت از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوند.

وی هدف از این کار را تشویق هموطنان برای سفر به گیلان از عید قربان تا عید غدیرخم هشتم تا شانزدهم تیر در قالب سفری ارزان قیمت و با کیفیت و بهره‌مندی از مواهب طبیعی و بکر استان و از سوی دیگر رونق بیشتر صنعت گردشگری در گیلان عنوان کرد.

حسن‌پور با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران در بخش گردشگری گیلان افزود: قابلیت‌های متنوع گردشگری در گیلان، سوق دهنده و انگیزه بخش برای سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در این استان شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در استان معرفی می‌شوند، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌های متنوع در نقاط مختلف گیلان منتج به شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول