اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تبعیت از ولایت راه رهایی از فتنه ها است

خطیب نماز عید قربان در بندرعباس گفت: راه رهایی از فتنه ها و رسیدن به حاجات، تبعیت از ولایت است.

تبعیت از ولایت راه رهایی از فتنه ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جامع بندرعباس، راه سعادت بشر در دنیا و آخرت را عمل به قرآن و تبعیت از راه نورانی حق عنوان کرد و بیان داشت: روز عید قربان یک اجازه عام به بندگان از سوی خدا متعال که ثمرات آن بخشش خاص، آمرزش گناهان، رسیدن به حاجات و دوری از فتنه است.

وی با بیان این که توجه به معنویت راه رهایی از بند نفسانیات و حرکت به سوی یافتن حقیقت در هر ماجرا است، خاطرنشان کرد: امروز معنویت گمشده بشر است و فرهنگ غربی با هر روش و رفتاری به سوی دور کردن انسان ها از راه حق و رواج ولنگاری است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: وحدت تنها راه برون رفت از تمام بیچارگی جهان اسلام است و برای امت سازی و تمدن سازی جهت آماده کردن حکومت جهانی مهدوی موثر و تاثیر گذار است.

وی با اشاره به نقش محوری کشورمان در ایجاد وحدت در منطقه و مبارزه با استعمار و استکبار، افزود: وحدت ملت های مسلمان می تواند موجب رهایی از بند دشمنانی شود که می خواهند همه ثروت های ملت های مسلمان را به تاراج ببرند.

حجت الاسلام عبادی زاده عنوان داشت: در سایه وحدت، دشمنان فرصت رسوخ در جوامع اسلامی نخواهند یافت و جز با وحدت نمی توان ملت های مسلمان را از بند گرفتاری ها نجات داد.

وی پیشبرد ایران هراسی را توطئه دشمنان اسلام دانست و گفت: وقتی ملت های منطقه به تدریج با ماهیت این مسائل آشنا شدند و پی به بطن توطئه دشمن بردند، راه دیگری را در پیش گرفتند و رفتار کنونی برخی از کشورهای منطقه در راستای عادی سازی روابط خود با ایران، پی بردن آنان را به رفتار باج گیرانه دشمنان اسلام است.

امام جمعه بندرعباس از عموم مردم استان هرمزگان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند تا بتوان تابستان گرم امسال را بدون قطعی آب پشت سر گذاشت و مسؤولان نیز تلاش کنند تا منابع آبی مبتنی بر دریا را در مکان های مناسب جانمایی و ایجاد کنند تا از عطش آبی مناطق مختلف استان کاسته شود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول