اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز

رییس پلیس راه استان البرز به تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های استان البرز در تعطیلات پایانی هفته جاری پرداخت.

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز

پیمان کرمی، رییس پلیس راه البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان البرز، گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته، ترافیک در راه‌های استان سنگین و نیمه سنگین ارزیابی شده است.

وی افزود: از ساعاتی گذشته تا به اکنون ترافیک در محدوده شهرستانک، نساء، گچسر، تا تونل کندوان واقع در خط جنوبی جاده کرج-چالوس سنگین است.

این مقام مسؤول یادآور شد: همچنین به واسطه سیل اخیر تردد از جاده قدیم کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و مسافران از مسیر آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: از تونل ۱۶ آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس از شهرستانک تا کندوان مربوط به حوزه استان البرز است که مسافران می‌توانند برای سفر به شهرهای شمالی کشور از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: رانندگان قبل از سفر به جاده چالوس از آزادراه تهران - شمال از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول