اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آیا پس از 3 دوره مجددا ابطال انتخابات در انتظار هیات فوتبال فارس خواهد بود؟

هفته گذشته بود که خبر رسید با رای دادگاه بدوی؛ مجمع انتخابات هیات فوتبال فارس باطل اعلام شد!
حواشی ایجاد شده در انتخابات هیات فوتبال استان فارس باعث شد تا حرف و حدیث بسیاری پیرامون این مجمع شنیده شود و در این راستا مقام های قضایی نیز بیانیه ای صادر کردند.

آیا پس از 3 دوره مجددا ابطال انتخابات در انتظار هیات فوتبال فارس خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هفته گذشته بود که خبر رسید با رای دادگاه بدوی؛ مجمع انتخابات هیات فوتبال فارس باطل اعلام شد!

حواشی ایجاد شده در انتخابات هیات فوتبال استان فارس باعث شد تا حرف و حدیث بسیاری پیرامون این مجمع شنیده شود و در این راستا مقام های قضایی نیز بیانیه ای صادر کردند.

حمیدرضا زارعی یکی از کسانی بود که برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کرد، اما در روز انتخابات هیات فوتبال فارس مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بارای گیری غیرمخفی از اعضای مجمع خواست به حضور یا عدم حضور وی در انتخابات رای دهند و اعضای مجمع اجازه شرکت در انتخابات را به او ندادند. وی نیز بنابر ادعای خویش به دنبال احقاق حق خود بوده و از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری نموده است . یکشنبه گذشته بر اساس رای دادگاه بدوی انتخابات هیات فوتبال استان فارس باطل اعلام شده است و مجدداً باید انتخابات این هیات برگزار شود.

 البته به طرف مقابل۲۰ روز فرصت داده شده بود تا به رای صادر شده اعتراض کند که در صورت وقوع این اعتراض پرونده در دادگاه تجدید نظر قابل بررسی می باشد.

به هر حال باید دید که سر نوشت فوتبال فارس و انتخابات این هیات به کجا می رسد؟ آیا این انتخابات در دادگاه تجدید نظر تایید می شود ویا اینکه مجدداً باید انتخابات هیات فوتبال فارس برگزار گردد و نکته مهم این است که واکنش فدراسیون فوتبال به این قضیه چگونه خواهد بود چرا که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج زیر بار این رای نروند و از طرفی ا آنچه مشهود است فوتبال فارس است که از این حاشیه ها به شدت ضربه می‌خورد.

فوتبال فارس که پبش از این سابقه ابطال انتخابات در زمان ریاست کفاشیان را دارد که در آن زمان نیز مهدی تاج در فدراسیون حضور داشت بار دیگر به چالش کشیده شده است. و باید دید پس از زمان تایین شده توسط دادگاه چه اتفاقی در انتظار فوتبال فارس خواهد بود. در گزارش های بعدی به سراغ مسئولین ورزش فارس و همچنین طرفین شکایت خواهیم رفت.

در انتخابات هیات فوتبال فارس که اسفند ماه پارسال برگزار شد عبدالکریم نباتی، حسین قنبری، علیرضا یگانه‌مهر، محمدحسین صفاری و حسین حیاتی سایر نامزدهای ریاست این هیات بودند که پایان این مجمع حسین قنبری با 41 رای رئیس جدید هیئت فوتبال فارس شد. محمدحسین صفارزادگان دیگر کاندیدا، 6 رأی و عبدالکریم نباتی هم 7 رأی کسب کرد همچنین یک رأی سفید نیز به صندوق انداخته شد. قبل از شروع رأی گیری حسین حیاتی و علیرضا یگانه مهر از شرکت در اتتخابات انصراف دادند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول