اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حریق گسترده انبار قطعات حایر در اصفهان مهار شد+عکس و فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان حریق گسترده در انبار قطعات حایرپلاست در اصفهان مهار شد.

حریق گسترده انبار قطعات حایر در اصفهان مهار شد+عکس و فیلم

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حدود ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه بعد از ظهر امروز حریق در انبار قطعات کارخانه حایر پلاست که در مجاورت شهرک صنعتی مورچه خورت و ۱۲ کیلومتری شاهین‌شهر است، اتفاق افتاد.

 

وی با بیان اینکه این حریق گسترده بود، افزود: بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی از شهرداری‌های اصفهان، شاهین‌شهر، پالایشگاه، پتروشیمی و شهرک صنعتی به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه بخش‌های مجاور کارخانه برای پیشگیری از آتش تخلیه شده است، ادامه داد: در این حادثه قطعات و مواد اولیه در یک سوله در یک انبار ۵ هزار متری دچار حریق شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه عملیات اطفای حریق در سوله انبار بیان کرد: با اعزام تیم‌های امدادی آتش‌نشانی، تانکرهای آب، آمبولانس و تخلیه محوطه اطراف، خنک‌سازی بخش‌های مجاور برای پیشگیری از سرایت به بخش‌های دیگر انجام شد.

 

وی افزود: ۱۳ نفر در پی حادثه آتش‌سوزی انبار شرکت حایرپلاست دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.


شیشه‌فروش با بیان اینکه حریق به طور کامل اطفاء شده، اما عوامل آتش‌نشانی به منظور لکه‌گیری و پاک‌سازی در محل حادثه حضور دارند و ایمن‌سازی محل در حال انجام است، تصریح کرد: ۲۲ تیم آتش‌نشانی در مدت ۳.۵ ساعت حریق را اطفا کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه خسارت به انبار عمومی وارد شد، خاطرنشان کرد: خللی در تولید این کارخانه ایجاد نشد.

 

وی با بیان اینکه وزش باد به گسترش حریق کمک کرد، گفت: به دلیل اینکه سقف این سوله از پشم و شیشه بود دود سیاه و غلیظی در فضا تولید شد.

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه در حال حاضر حریق تحت کنترل درآمده است، بیان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

 

 

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول