اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: ایران امروز با دوران دفاع مقدس متفاوت است

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با اشاره به این که امروز ایران اسلامی با دوران دفاع مقدس متفاوت است و حالا در اوج اقتدار است گفت: ساخت هواپیمای جنگنده نظامی کشتی و ناو جنگی و موشک‌ها با برد چندین هزار کیلومتری نقطه اقتدار ماست.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: ایران امروز با دوران دفاع مقدس متفاوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم گرامیداشت شهدای ۷ تیر در بیرجند، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است که برای اولین بار در تاریخ کشور حاکمیت دینی و اسلامی را برای مردم به ارمغان آورد اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ما دست به هر توطئه و جنایتی زدند و ما در این در این مسیر و برای دفاع از اسلام و قرآن و حاکمیت و ارزش‌های اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار شهید را تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به این که شهید بهشتی و یاران باوفایش لحظه‌ای در دفاع از انقلاب تردید نکردند افزود: این شهدا برای ما تنها یک پیام دارند که آن مقاومت و ایستادگی است.

وی با اشاره به اینکه امروز منطق جمهوری اسلامی راه امام حسین (ع) است گفت: این منطق این است که به هیچ کشوری ظلم و ستمی نمی‌کنیم، ولی زیر باز ظلم و ستم هیچ کشوری هم نمی‌رویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز چهره آمریکای جنایتکار برای همه روشن شده، زیرا آمریکا در طول حیات ننگین خود بیش از ۲۴۵ جنگ به راه انداخته که نمونه آن عراق افغانستان و ویتنام است.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با اشاره به این که امروز ایران اسلامی با دوران دفاع مقدس متفاوت است و امروز و حالا در اوج اقتدار است  ادامه داد: ساخت هواپیمای جنگنده نظامی کشتی و ناو جنگی و موشک‌ها با برد چندین هزار کیلومتری نقطه اقتدار ماست.

وی اضافه کرد: امروز به کسی اجازه تعرض نمی‌دهیم و مثل همیشه از عزت و اقتدار خود دفاع می‌کنیم.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول