اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سکوت مجامع بین‌المللی درخصوص حوادث دهه ۶۰

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا سکوت مدافعین دروغین حقوق بشر را نماد مظلومیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: گروه‌های مدافع حقوق بشر در دهه ۶۰ و در دورانی که ۱۷ هزار نفر در این کشور توسط منافقین ترور شدند سکوت کردند.

سکوت مجامع بین‌المللی درخصوص حوادث دهه ۶۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی در مصلی رشت با بیان اینکه شهید دکتر بهشتی یکی از برجسته‌ترین چهره‌های پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و منافقین فضای تبلیغاتی مسمومی را علیه شهید بهشتی ایجاد کردند که همین امر منجر به ترور ایشان توسط منافقین کور دل شد.

وی با اشاره به تأثیر پیروزی انقلاب اسلامی در به چالش کشیدن سیاست‌های استکبار در ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی ارزش‌های انسانی، مکاتب غربی و اخلاقی غربی توسط انقلاب اسلامی به چالش کشیده شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، شهادت حضرت آیت‌الله دکتر بهشتی را رویارویی جبهه حق با جبهه کفر دانست و تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دو جبهه لیبرالیسم و کمونیسم در جهان حکومت می‌کردند. اما امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب نشان داد که می‌توان در مقابل فرهنگ غرب و لیبرال دموکراسی و سوسیالیست شرق ایستادگی کرد.

ادیانی با بیان اینکه امام خمینی و یارانش همچون شهید بهشتی به کانون مبارزه با سلطه گران تبدیل شدند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به همه فهماند که جنگ واقعی میان سلطه‌گران و اسلام است.

وی با تأکید بر ضرورت دشمن‌شناسی در جامعه توسط متولیان و مسؤولان فرهنگی کشور بیان کرد: یکی از دلایل ایجاد حادثه تروریستی در روز هفت تیر سال ۶۰ عدم دشمن‌شناسی عده‌ای بی‌بصیرت بود بنابراین؛ تنها راه ایستادگی در مقابل مجامع غربی، دشمن‌شناسی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره اهداف شوم دشمن و منافقین تر ترورهای دهه ۶۰ در کشور، بیان کرد: نقشه دشمن از ترورهای دهه ۶۰ نابودی چهره‌های مهم و تأثیرگذار جمهوری اسلامی از جمله شهید باهنر، رجایی و بهشتی است.

ادیانی سکوت مدافعین دروغین حقوق بشر را نماد مظلومیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: گروه‌های مدافع حقوق بشر در دهه ۶۰ و در دورانی که ۱۷ هزار نفر در این کشور توسط منافقین ترور شدند سکوت کردند.

وی با تأکید بر تبیین دلایل ترورهای سال ۶۰ توسط منافقین تصریح کرد: بزرگترین درس حادثه هفتم تیر این است که دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی برنمی‌دارد و تا زمانی که نظام ما الهی و ولایی است دشمن به کار خود ادامه می‌دهد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول