اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 540 دستگاه لوازم ضروری زندگی بین مددجویان چهارمحال و بختیاری

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از توزیع 542 دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

توزیع بیش از 540 دستگاه لوازم ضروری زندگی  بین مددجویان چهارمحال و بختیاری

 ابراهیم محمدی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از توزیع ۵۴۲ دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این تعداد شامل ۳۴۹ دستگاه کولر آبی و ۱۹۳ دستگاه نیز بخاری گازسوز است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی ماه گذشته نیز ۲۱۸ دستگاه ماشین لباسشویی و ۳۱۶ دستگاه آبگرمکن گازی تهیه و میان مددجویان توزیع شده است. 

وی با اشاره به توزیع ۵۲۲ دستگاه یخچال فریزر و ۵۹۸ دستگاه بخاری گازسوز هم‌زمان با دهه کرامت، اضافه کرد: لوازم ضروری زندگی براساس نیاز مددجویان و با توجه به بررسی مددکاران میان خانواده‌های فاقد این لوازم توزیع می‌شود. 

محمدی گفت: مردم نیکوکار و خیر استان می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری و همچنین حضور در مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های نوع‌دوستانه خود را به مددجویان این نهاد پرداخت کنند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول