اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سازمان‌های مردم‌نهاد، هدفمند و متناسب با نیاز جامعه ایجاد می‌شوند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: ایجاد و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد هدفمند و به تناسب نیازهای جامعه رویکرد و هدف اصلی شورای توسعه استان است.

سازمان‌های مردم‌نهاد، هدفمند و متناسب با نیاز جامعه ایجاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کریم خورشیدوند صبح امروز در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه استان در سالجاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: درخواست‌های مبنی بر تأسیس سازمان های مردم نهاد در شورای توسعه استان مطرح می‌شوند که بر اساس چهار فرآیند پیگیری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نیازسنجی میدانی اولین فرآیند صدور مجوز این سازمان‌ها بوده که بر اساس نیازهای جامعه و شرایط موجود سازمان مورد نظر در اولویت قرار می‌گیرد.

دبیر شورای توسعه لرستان، تصریح کرد: استعلام های لازم، بررسی طرح مطرح شده متقاضیان تأسیس سازمان و ثبت و صدور مجوز در سامانه دیگر فرآیندهای پیشرو می‌باشند.

خورشیدوند اظهار کرد: انتخاب درست و به فراخور نیاز روز جامعه و تأسیس سازمان‌های مردم نهاد تأثیر بسیار مثبتی در روند ارتقا شاخص‌های کیفی فرهنگی، رفاهی، اجتماعی و خدماتی به وجود خواهد آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول