اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انجام ۳۵ مورد آزادسازی حریم جاده‌ها در تویسرکان

دادستان تویسرکان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۵ مورد آزادسازی حریم راه‌های شهرستان انجام شده است گفت: پیگیر انتقال زندان به خارج از شهر هستیم.

انجام ۳۵ مورد آزادسازی حریم جاده‌ها در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مصطفی ربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس محیط زیست اظهار کرد: هر گونه تغییر کاربری در داخل مناطق تحت مدیریت محیط زیست طبق ماده ۳ آیین‌نامه اجرای قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی و زراعی و باغ‌ها باید ابتدا از محیط زیست توسط جهاد کشاورزی استعلام و بعد از تایید محیط زیست، مجوز تغییر کاربری صادر شود.

وی افزود: هر گونه دست‌درازی و تخریب و تصرف اراضی ملی خارج از نوبت طبق تبصره ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی رسیدگی و برخورد می‌شود.

دادستان تویسرکان افزود: مراکز کارخانه‌ای و تولیدی در صورتی که هرگونه تخلف محیط زیستی داشته باشند با توجه به سیاست قوه قضاییه در حمایت از تولید اخطاریه به منظور رفع خلاف و آلودگی زیست محیطی با تعیین مدت معین و اعاده به وضع سابق صادر و ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین متولیان امر مکلف هستند؛ مستندات و نظر کارشناسان محیط زیست را جمع‌آوری و در گزارشی دقیق، آن را به دادستانی به منظور اقدام قانونی لازم ارسال تا وفق مقررات برخورد شود.

 ربانی ضرورت انتقال زندان این شهرستان به دلیل استقرار در محله‌ای مسکونی خبر داد و گفت: این مهم از دغدغه‌های ما و مردم است و به جد پیگیر هستیم تا با همکاری سازمان زندان ها محقق و از معضلات پیش آمده جلوگیری شود.

 وی تأکید کرد: طی برگزاری جلساتی مقرر شد تا هیچ گونه خدمات عمومی به مانند انشعاب برق و گاز برای ساخت و سازهای غیرمجاز ارایه نشود، چرا که این گونه بی‌قانونی‌ها زمینه‌ساز هدررفت بیت المال می‌شود.

این مقام مسوول قضایی در پایان گفت: از ابتدای سال تاکنون به همت تلاش راهداری، ۳۵ مورد عملیات آزادسازی حریم جاده‌ها انجام گرفته است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول