اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کشف ۳ تن مواد مخدر و دستگیری ۱۷۲ قاچاقچی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزارو ۹۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.

کشف ۳ تن مواد مخدر و دستگیری ۱۷۲ قاچاقچی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت : از مجموع مواد کشف شده  ۷۱۴کیلوگرم درداخل استان و ۲هزارو ۲۴۱ کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان‌های بوده است.

وی افزود: در این مدت ۱۷۲ قاچاقچی، یک هزارو ۹۷۶ توزیع و نگهدارنده مواد مخدر دستگیرشده و ۷۴۶ خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۱۶ معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری شده و به اردوگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

هداوند دربخش دیگری ازسخنان خود به طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد وافزود: طرح جمع آوری این معتادان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت‌های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع آوری آن‌ها در کم ترین زمان را دارد.

این مقام انتظامی افزود:  طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با جدیت در سال جاری نیز استمرار می‌یابد.

هداوند خاطرنشان کرد که یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده  و خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

وی از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر مراتب را  به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسؤولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول