اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نظارت ۲۲ اکیپ دامپزشکی قزوین بر ذبح دام در عید قربان

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: ۲۲ اکیپ تخصصی دامپزشکی استان قزوین در روز عید قربان فعال بوده و معاینات تخصصی را در محل های عرضه و ذبح شرعی دام انجام خواهند داد.

نظارت ۲۲ اکیپ دامپزشکی قزوین بر ذبح دام در عید قربان

مهدی جلوخانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن عید قربان، با همکاری سازمان سازماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین، جایگاه تخصصی عرضه و ذبح دام زنده واقع در فلکه مادر (فروشگاه سابق رفاه) راه اندازی شده است.

وی با اشاره به برنامه های اداره کل دانپزشکی در این ایام، افزود: ۲۲ اکیپ تخصصی دامپزشکی در سطح استان قزوین فعال بوده و معاینات تخصصی را در محل های عرضه و ذبح شرعی دام انجام خواهند داد.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین یادآور شد: تمهیدات لازم جهت پیشگیری از بیماری های مشترک دام و انسان اتخاذ شده و متخصصان دامپزشکی معاینات قبل و بعد از ذبح شرعی را انجام خواهند داد.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: همشهریان قزوینی می توانند با حضور در مراکز عرضه دام زنده از سلامت دام خود مطمئن شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول