اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نوجوان ماهنشانی در قزل‌اوزن غرق شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از غرق نوجوان اهل روستای وهران منطقه قاراچای شهرستان ماهنشان در رودخانه قزل‌اوزن خبر داد.

نوجوان ماهنشانی در قزل‌اوزن غرق شد

غفور آقاجانلو، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از طریق اورژانس گزارش یک مورد غرق شدگی را به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اطلاع داده شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله بعد از دریافت گزارش دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای لولک آباد و مرکز اداری ماهنشان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: همراه  این دو تیم یک دستگاه آمبولانس و پیکاپ به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: تیم ارزیاب با کمک اهالی روستای وهران، قره باتلاق، برون قشلاق، پیکر بی‌جان نوجوان 13 ساله را از رودخانه قزل اوزن بیرون کشیدند.
آقاجانلو با بیان اینکه با دریافت گزارش غرق شدگی این نوجوان، یک تیم سیلاب نیز همراه با تجهیزات سیلاب و غواصی از مرکز استان به منطقه اعزام شدند، افزود: رئیس شعبه هلال احمر ماهنشان نیز در محل حادثه حضور داشت.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات ساعت 19 و ۱۰ دقیقه پایان یافت.
وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول