اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بار دیگر مجازات جایگزین حبس؛ دامدار متخلف به خرید دستگاه دمنده و کاشت نهال محکوم شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: دامدار متخلفی که بدون مجوز قانونی و یا پروانه مرتعداری وارد محدوده مراتع حوزه شهرستان شده بود با حکم قاضی رسیدگی کننده، به خرید دستگاه دمنده و کاشت نهال محکوم شد.

بار دیگر مجازات جایگزین حبس؛ دامدار متخلف به خرید دستگاه دمنده و کاشت نهال محکوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارسنجان، حسن خسروانیان که به اتفاق فرماندار و مجموعه شورای اداری شهرستان و در راستای گرامیداشت هفته قوه قضاییه در محل دفتر رییس دادگستری ارسنجان حضور یافت، افزود: در راستای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی تعامل خوبی با دستگاه قضایی شهرستان به وجود آمده که صدور چنین احکامی ناشی از نتایج حاصله است.

وی ادامه داد: از آنجا که فرد متخلفی بدون مجوز قانونی وارد قسمتی از مراتع قرق شده بود، پرونده ای تشکیل و از طریق مرجع قضایی تحت پیگرد قرار گرفت که در نهایت پس از رسیدگی و با استفاده از مواد مندرج در قانون مجازات اسلامی و در قالب مجازات های جایگزین حبس، منجر به انجام چنین خدمتی به خادمان مردم شریف در مجموعه منابع طبیعی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان اعلام کرد: همچنین متخلف در حکم صادره موظف به تهیه و غرس تعداد ۵۰ اصله نهال بومی و سازگار به محیط همراه با گذراندن دوره آموزشی شده است.

خسروانیان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دستگاه قضایی، گروه های مردم نهاد و طبیعت دوست، شورای اداری و در راس فرماندار شهرستان که همواره عنایت ویژه ای به مجموعه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داشته اند، آرزوی توفیقات روز افزون الهی جهت اعتلای فرهنگ منابع طبیعی و پیشبرد اهداف عالیه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور کرد.

پایان پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول