اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

الحاق ۲ اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از الحاق ۲ اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک خبر داد.

الحاق ۲ اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان امروز در تشریح اقدامات بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در سیریک اظهارداشت: با تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران طرح بندر سیریک، موج‌شکن این بندر سال گذشته تکمیل شده است.

وی افزود: این طرح با ۵۱ هکتار مساحت، شامل احداث سکوی پهلوگیری، نصب ۲ اسکله و همچنین ۳ عدد رمپ شناور بوده که کار ساخت آن از اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

محمدحسینی تختی هدف از بازدید بندر سیریک را بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در این بندر تجاری عنوان کرد و گفت: از نیمه دوم تیرماه بحث آسفالت محوطه‌ها پیگیری و همچنین با تغییرات ساختاری در جابجایی اسکله‌های این بندر یک اسکله ۱۷ متری و یک اسکله ۳۰ متری دیگر به ظرفیت این بندر افزوده می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به تجربه حاصله از حضور معاونان اداره کل در سرعت بخشی به موضوعات مربوط به بندرگاه چند منظوره خمیر بیان داشت: تجربیات به دست آمده از حضور مستمر همکاران اداره کل در محل طرح گامی مهم برای رفع نیازهای موجود است و انتظار می رود همچون گذشته تا حصول نتیجه مثبت و آمادگی پروژه برای افتتاح کامل جلسات به شکل مداوم در بندرگاه سیریک تشکیل شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول