اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شهدا عامل رشد و تعالی انقلاب هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمام شهدای گرانقدر از بدو انقلاب تا کنون موجب رشد و تعالی آن شده اند.

شهدا عامل رشد و تعالی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی در نشست شورای اداری شهرستان ششتمد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیراظهار کرد: دکتر بهشتی و یاران باوفایش ، سروقامتانی بودند که با شهادت خود نعمت ارزشمند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تداوم بخشیدند.

وی با اشاره به وقایع و حوادث مهم در تاریخ ایران افزود: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمام شهدای گرانقدر از بدو انقلاب تا کنون موجب رشد و تعالی آن شده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جنایت های حقوق بشر آمریکایی اضافه کرد: جنایات این شیطان بزرگ و عوامل دست نشانده اش همچون انگلیس و رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام سلطانی در ادامه همچنین از قناعت، صبر، استقامت، ثبات قدم و ایمان حقیقی به عنوان مهمترین عوامل پیروزی انسان بر کفر و نابرابری یاد کرد و به نقل از رهبر معظم انقلاب گفت: دشمن ۲ نقطه ایمان و امید مردم و جوانان را در جامعه اسلامی هدف قرار داده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید ضمن تزکیه نفس و با نیت اخلاص و باور قلبی در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

پایان پیام/ 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول