اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تشریح فرصت‌های تجاری قرقیزستان در کریدور حمل‌ونقل جنوبی

مدیر دفتر نمایندگی قرقیزستان در بورس بین المللی حمل و نقل« ATI.SU» گفت: «کریدور حمل و نقل جنوبی» فرصت‌های تجاری جدیدی را برای قرقیزها فراهم خواهد کرد.

تشریح فرصت‌های تجاری قرقیزستان در کریدور حمل‌ونقل جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «امیرلان بیل بایف» مدیر دفتر نمایندگی قرقیزستان در بورس بین‌المللی حمل و نقل« ATI.SU» گفت: «کریدور حمل و نقل جنوبی» فرصت‌های تجاری جدیدی را برای قرقیزستانی‌ها باز خواهد کرد.

به گفته وی، الحاق این کشور به کریدور قرقیزستان-ازبکستان-ترکمنستان باعث افزایش تجارت با روسیه می‌شود. علاوه بر این، مسیر چین به اروپا و روسیه را کوتاه می‌کند. بدین ترتیب زمان حمل و نقل و هزینه حمل و نقل را کاهش می‌دهد.

بیل بایف افزود: این کریدور به توزیع یکنواخت‌تر جریان ترافیک کمک می‌کند و مشکل ازدحام در گذرگاه‌های مرزی و بیکاری در مرز را حل می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین ظهور چنین مسیر مهمی فرصت‌های تجاری جدیدی را به وجود خواهد آورد. به عنوان مثال، نیاز به توسعه زیرساخت‌های مرتبط  انبارها، مراکز لجستیک و توزیع، خدمات کنار جاده‌ای، پمپ بنزین‌ها و غیره وجود خواهد داشت. شرکت‌های حوزه تولید و تجارت می‌توانند در زنجیره‌های تامین بین‌المللی ادغام شوند، در حالی که حمل و نقل‌ها و حمل‌کنندگان می‌توانند مسیرهای حمل و نقل کالا را گسترش دهند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول