اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به کانون فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از محل بودجه سفر استانی به کانون‌ها اختصاص یافته که بطور کامل جذب شده است.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به کانون فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز فرهاد آقابیگی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از محل بودجه سفر استانی به کانون‌ها اختصاص یافته که بطور کامل جذب شده است.

وی گفت: غالب برنامه‌های سه ساله اول حوزه کودک و نوجوان که در سال پایانی آن هستیم بخش سخت افزاری بوده و سه مرکز نیمه‌کاره که کلنگ‌زنی آن سال ۸۵  انجام گرفته تا پایان سال تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی به پیگیری برای کلنگ‌زنی مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود با انجام پیگیری‌های لازم سینمای کودک‌وخانواده و همچنین خانه بازی کودک‌ونوجوان تا پایان سال جاری افتتاح شود.

وی به برنامه‌های سه ساله دوم کانون اشاره کرد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌ها در حوزه نرم افزاری و تولید محتوا و بحث‌های زیرساختی است که برای سه حوزه قصه‌گویی، نمایش حوزه کودک‌ونوجوان و بازی‌و‌سرگرمی برنامه‌ریزی شده است.

آقابیگی به ایجاد مرکز آفرینش‌های هنری در کانون کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: در حوزه تئاتر این مرکز موفق به تولید و حمایت از یک تئاتر شده است.

وی با بیان اینکه مراحل نهایی اولین خانه بازی کودک و نوجوان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: سالن‌های آمفی تئاتر شهرستان‌ها هم به مرور تکمیل می‌شوند.

آقابیگی افزود: تلاش می‌شود برای اولین بار در استان نمایشگاه بازی و اسباب بازی را همزمان با هفته ملی کودک در مهرماه برگزار کنیم‌.

وی در خصوص برنامه‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی گفت: از ۱۱ تیرماه بصورت رسمی فعالیت کانون با تریلی تئاتر همراه با برگزاری جشن‌های مختلف در شهرستان‌ها آغاز می‌شود.

آقابیگی به برگزاری ۲۰۰ کارگاه فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: موکب قاصدان نینوا در محرم برای نوجوانان محیا می‌شود و حسن ختام برنامه‌های تابستانه نمایشگاه بازی خواهد بود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول