اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

راه اندازی 364 پایگاه ورزشی اوقات فراغت خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۳۶۴ پایگاه ورزشی در ۲۵۰ نقطه شهرستان های استان برای پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف در تابستان امسال فعال هستند.

راه اندازی 364 پایگاه ورزشی اوقات فراغت خراسان جنوبی

محسن قطبی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: سه عامل شرایط اجتماعی، اقتصادی و مباحث فرهنگی در نحوه گذراندن اوقات فراغت تاثیرگذار است.

وی با بیان این که سه محور اشتغال، ورزش و تفریحات سالم و همچنین فعالیت فرهنگی و اجتماعی در برنامه‌های تابستانی اداره کل ورزش و جوانان حراسان جنوبی مد نظراست افزود: برنامه‌های مفرحی در حوزه ورزش همگانی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گنجانده شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در مورد اشتغال جدید می‌توان از ظرفیت مراکز رشد و فناوری، آموزش فنی و حرفه‌ای و بقیه دستگاه‌ها در ایجاد انگیزه برای حضور در برنامه‌های اوقات فراغت بهره برد.

قطبی یادآور شد: ۳۶۴ پایگاه ورزشی در ۲۵۰ نقطه شهرستان های خراسان جنوبی برای پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف در تابستان امسال فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه‌ها هزار و ۷۸۸ مربی در ۲۸۱ رشته ورزشی در تابستان امسال فعالیت دارند که ۴۹ پایگاه در بیرجند مستقر هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در راستای ایجاد و شور اجتماعی و شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی کلاس‌های آموزش مربیگری و داوری رشته های متنوع تربیت بدنی ویژه روستاها و شهرهای مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

قطبی متذکر شد: از ظرفیت سایر دستگاه‌ها به ویژه آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت موثر خواهد بود.

وی با بیان این که سال گذشته ۴۵۸ پایگاه ورزشی در خراسان جنوبی ایجاد شد افزود: در این پایگاه‌ها با اجرای ۹۶۸ برنامه ۴۶ هزار نفر از شهروندان استان بهره‌مند شدند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول