اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پلیس گیلان: آلودگی صوتی ممنوع

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از برخورد قانونی با مالکان خودرو‌هایی با تغییر وضعیت و یا برهم زننده آرامش مردم در استان گیلان خبر داد.

پلیس گیلان: آلودگی صوتی ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخود قانونی با افرادی که آرامش جامعه را برهم می‌زنند، اظهار کرد: پلیس گیلان مالکان خودرو‌هایی را در استان که وضعیت ظاهری آن‌ها تغییر داده شده و یا با آلودگی صوتی و انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز در شهر به ویژه هنگام شب، آرامش و آسایش مردم را برهم زنند، شناسایی و خودروی آن‌ها را توقیف می‌کند.

وی  با اشاره به برخورد پلیس گیلان با مالکان خودرو‌های برهم زننده آرامش افزود: حتی اگر خودرو هنگام تخلف توقیف نشود، حکم قضایی برای آن صادر و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با بیان اینکه پلیس برای افزایش آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده این گونه تخلفات ، با سامانه ۱۱۰ پلیس گیلان و یا سامانه ۱۲۰ پلیس راهور تماس بگیرند و نشانی محل و شماره پلاک وسیله نقلیه را اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول