اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر و کشف ۲۵۰ دستگاه موبایل سرقتی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر خبر داد.

دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر و کشف ۲۵۰ دستگاه موبایل سرقتی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه طرح برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در این طرح ۱۱۱ نفر از سارقان و مالخران که به صورت شبکه‌‌ای کار می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: ۲۵۰ دستگاه تلفن همراه، ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیر زیادی قطعات و لوازم خودروی سرقتی که در انبارها نگهداری می‌شدند از متهمان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با اشراف بر مالخران توانستند آنها را شناسایی و دستگیر کنند گفت: مأموران با استفاده از مهندسی معکوس بعد از شناسایی مالخران توانستند سارقان را شناسایی کرده و تعدادی از این سارقان را که به صورت شبکه‌ای زورگیری، کیف‌قاپی و قاپ زنی کرده و گوشی‌های مسروقه را به مالخران می‌دادند دستگیر کنند.

وی افزود: مالخران گوشی‌های مسروقه را در اختیار اتباع بیگانه قرار داده تا از کشور خارج کنند که قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شده و کلیه اموال کشف شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: به دنبال اجرای طرح‌های پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری سرقت منزل که جزو دغدغه‌های مردم و فرماندهی بوده است  ۲۰ درصد کاهش یافته و در قاپ‌زنی هم کاهش داشته‌ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول