اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲ واحد صنعتی با اشتغال ۱۰۰ نفر در ایوانکی و سمنان افتتاح شد

۲ واحد تولیدی با اشتغال ۱۰۰ نفر در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و سمنان به بهره‌برداری رسید.

۲ واحد صنعتی با اشتغال ۱۰۰ نفر در ایوانکی و سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایوانکی، محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از واحدهای صنعتی اظهار کرد: واحد تولیدی الیاف ارغوان گستر سپید در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع واقع در شهرک صنعتی ایوانکی با سرمایه‌گذاری ۶۴۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید هشت هزار تن الیاف استیپل پلی‌استر، زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: شرکت روغن موتور رهروان کومش در زمینی به مساحت حدود ۱۳ هزار مترمربع در شهرک صنعتی سمنان مستقر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: این واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۹ هزار تن انواع روغن پایه، موتور و دنده تصفیه مجدد برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش فارس؛ شهرک صنعتی ایوانکی دارای ۶۷۱ هکتار مساحت بوده که ۳۳۰ هکتار آن زمین صنعتی و ۳۱۹ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار بوده و ۸۴۶ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۳۲۷ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۴۷ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۷۷ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال برای ۹ هزار و ۱۴۲ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

شهرک صنعتی سمنان دارای ۲ هزار و ۳۹ هکتار مساحت است که ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی و یک هزار ۶۷۷ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار است و ۹۸۴ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۸۵۵ هکتار در آن منعقد شده است.

۴۶۹ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال برای ۱۳ هزار و ۴۶۶ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر یک‌روزه به استان سمنان ضمن افتتاح دو واحد تولیدی، از دو واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار بازدید کرد.

همچنین وی در آیین تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن استان سمنان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور می‌یابد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول