اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح طرح «جوانه‌های صالحین» در بهمئی

به همت سپاه؛ طرح «جوانه‌های صالحین» در بهمئی افتتاح شد.

افتتاح طرح «جوانه‌های صالحین» در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی شهرستان بهمئی از افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح ویژه پایگاه های مقاومت بسیج امام علی النقی (ع) - پایگاه مقاومت بسیج شهید شهید پرمرد، هیئت حضرت بقیه الله(عج) و هیئت رزمندگان اسلام در مسجد صاحب الزمان (عج) است.

کاووس احمدی نژاد گفت: این برنامه‌ها با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ایجاد شور و نشاط در بین آنان و با رویکرد عمق‌ بخشی بصیرتی و معرفتی اجراء می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه برنامه‌های طرح « جوانه‌های صالحین» به صورت ویژه در ۶ پایگاه مقاومت بسیج برادران این حوزه برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: در قالب این طرح برنامه‌های قرآنی، پژوهشی، سازندگی، ورزشی، فرهنگی، امدادی و امنیتی، اردویی و ورزشی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه طرح «جوانه‌های صالحین» تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: برای کلاس‌ها و برنامه‌های طرح«جوانه‌های صالحین» از مربیان مجرب بهره گرفته شده و در پایان دوره‌ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطاء می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی با بیان‌اینکه کلاس‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: در پایان برنامه‌های اوقات فراغت؛ آیین اختتامیه برگزار و از متربیان، سرگروه‌ها، مربیان و حلقه‌های برتر با اهدای لوح و جوایزی تجلیل می‌شود.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول