اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روزنامه صهیونیستی: اسرائیل عملیات نظامی در جنین انجام می‌دهد

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت مدعی شد که سرویسهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس، به نخست وزیر این رژیم موقت، پیشنهاد کرده‌اند که «عملیات نظامی محدودی» در شمال کرانه باختری انجام دهند.

روزنامه صهیونیستی: اسرائیل عملیات نظامی در جنین انجام می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، خبر دادند که صبح امروز از شهر جنین در شمال کرانه باختری ۲ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» شامگاه امروز مدعی شد که سرویسهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم موقت، پیشنهاد کرده‌اند که در واکنش به این حملات، «عملیات نظامی محدودی» در شمال کرانه باختری انجام دهند.

این روزنامه عبری همچنین خبر داد که قرار است ۲۵ گردان نظامی صهیونیست در زمانی که این عملیات صورت خواهد گرفت، مستقر شوند. عملیات احتمالی صهیونیستها، شامل یورش گسترده به اردوگاه جنین به مدت ۴۸ ساعت خواهد بود.

شبکه صهیونیستی کان هم خبر داد که پس از شلیک راکت از جنین، نهادهای امنیتی اسرائیلی در حال بررسی گسترش اقدامات نظامی در شمال کرانه باختری هستند.

نظامیان صهیونیست اواخر خرداد ماه گذشته نیز دست به حمله به اردوگاه جنین زدند. صهیونیستها به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند.

صهیونیستها در حالی دست به این حمله زدند که ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند و در پی آن، هفت نفر از نظامیان صهیونیست زخمی شدند. مسئولان این رژیم هم به شکست مفتضحانه خود در این درگیری، اعتراف کردند.

منابع صهیونیستی صبح امروز خبر دادند که  راکت شلیک شده به سمت شهرکهای اسرائیلی، از نوع «قسام-۱» بوده که در چند متری «دیوار حایل» در کرانه باختری به زمین اصابت کرده است.

دیوار حایل، دیواری است که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۲ به بهانه جلوگیری از حملات فلسطینیان ساخت آن را در کرانه باختری آغاز کرد. در نوشته‌ای که در کنار پرتابگر این راکت قرار داده شده، تاریخ امروز ثبت شده و در عین حال اشاره شده: «آنچه در راه است، بزرگتر است» و «کرانه باختری سپر قدس است.»

برخی از منابع مقاومت هم خبر دادند که دو موشک به سمت شهرک صهیونیستی «رام اون» در غرب شهر جنین شلیک شده است. رسانه‌های صهیونیستی چهارم خردادماه نیز از شلیک یک راکت از کرانه باختری به سمت یک شهرک صهیونیستی خبر داده بودند و ادعا کرده بودند که این راکت پیش از رسیدن به هدف، در هوا منفجر شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول