اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای 18 پروژه مسکونی و تجاری در راستای طرح جهش مسکن دولت سیزدهم

مدیر عامل هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در بخش مسکن از اجرای 18 پروژه مسکونی و تجاری در سطح کشور خبر داد.

اجرای 18 پروژه مسکونی و تجاری در راستای طرح جهش مسکن دولت  سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالفضل شاه علی مدیر عامل هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگویی با اشاره به آغاز اجرای پروژه بزرگ تجاری- اداری -مسکونی ۱۸۰۰ واحدی داماهی در استان هرمزگان گفت: این پروژه که توسط شرکت عمارت هشتم شرق از شرکت های تابعه ی هلدینگ صباعمران در حال طراحی و اجرا می‌باشد در راستای طرح جهش مسکن دولت سیزدهم بوده و ما تلاش می کنیم تا سیاست ها دولت در بخش مسکن را در اسرع وقت اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: پروژه بزرگ داماهی در بندرعباس که در اواخر خردادماه با حضور استاندار محترم هرمزگان و مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری کلنگ زنی شد یکی از ۱۸ پروژه مهم صندوق بازنشستگی کشوری در سطح ایران است که  تلاش داریم اتفاقی ماندگار و فاخر برای مردم عزیز هرمزگان رقم بزنیم.

شاه علی در ادامه خاطر نشان کرد: این پروژه ۱۸۰۰ واحدی شامل واحدهای مسکونی، تجاری و اداری هم اکنون در مرحله ی طراحی بوده و با زیربنای 436 هزار مترمربع اجرا خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول