اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانده سابق سپاه کردستان: خدمت بی‌منت هدف کاری‌ام در زمان خدمت در کردستان بود

فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس کردستان نیروی انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه سپاه خواند و افزود: خدمت بی‌منت جزو اهداف کاری من در مدت خدمت در این استان بود.

فرمانده سابق سپاه کردستان: خدمت بی‌منت هدف کاری‌ام در زمان خدمت در کردستان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه کردستان اظهار داشت: از مجموعه همه همکارانم در سپاه قدردانی می‌کنم، در مدت خدمت در استان کردستان در کنار یکدیگر مشکلات، تلخی‌ها و شیرینی‌ها را به صورت خرد جمعی مدیریت کردیم.

وی با اشاره به اینکه سه سال و هفت ماه در استان کردستان مشغول به خدمت بود، افزود:حرمت نگه داشتن  و کرامت همه نیرو ها، انجام ماموریت‌ها، سرلوحه قراردادن اصول اخلاق اسلامی، دوستی و برادری و محبت با آحاد کارکنان و پیگیری مشکلات از جمله عناوینی بود که در این مدت مد نظر قرار گرفته شد.

سردار حسینی نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه سپاه خواند و افزود: خدمت بی‌منت جزو اهداف کاری‌ام در مدت زمان خدمت در کردستان بود.

وی به دیگر اقدامات مدت خدمت خود اشاره کرد و افزود: توجه به حل مشکل معیشت کارکنان به صورت ویژه در دستور کار گرفت که تاکنون ۷۲ واحد مسکونی برای همکاران  تکمیل شده و ۲۹۸ واحد دیگر نیز در دست ساخت است که در سال ۱۴۰۳ به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: تلاش کردیم فاصله بین مسئولان و مردم را به حداقل برسانیم و با آحاد مردم ارتباط دلی و صمیمی و قلبی برقرار کنیم.

سردار حسینی ادامه داد: حل مشکلات، پیشرفت امورات، ایجاد تحول در راستای انجام ماموریت، عملیاتی کردن مجموعه فکری در راستای اجرایی شدن گام دوم انقلاب از دیگر اقدامات مجموعه همکاران من در سپاه کردستان‌ بود.

وی خاطرنشان کرد: جذب و استخدام نخبگان و نیروهای مردمی در این منطقه مغفول مانده بود که سعی کردیم به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

حضور میدانی در عرصه های مختلف، بازدید از ارتقاء سطح آمادگی، رزمی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، توجه به زیرساخت‌های مجموعه سپاه، فعالیت‌های مستمر فرهنگی، آسیب‌شناسی اجتماعی، ارائه راهکار عملیاتی به منظور حل معضلات در جامعه از دیگر مواردی بود که سردار حسینی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرارگاه عفاف و حجاب برای کاهش پدیده‌ کم حجابی و بی‌حجابی ایجاد و تشکیل شد.

سردار حسینی به پروژه جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان توسط مجموعه سپاه گریزی زد و گفت: جهاد آبرسانی به ۱۶۲ روستا در دستور کار سپاه کردستان قرار دارد که تاکنون ۳۵ درصد از اجرای  این طرح بزرگ انجام گرفته است.

وی افزود: مجموعه سپاه این توفیق را داشت سال گذشته خادم امام حسین باشد و علی‌رغم کمبود زیرساخت‌ها در پیاده روی اربعین خدمات ارائه دهد.

سردار حسینی اذعان کرد: توسعه و اشراف اطلاعاتی به منظور ایجاد امنیت پایدار، اقدامات عملیاتی، فعالیت‌های یگان سپاه، تمرین‌های تاکتیکی و توسعه گردان‌های امنیتی در دستور کار بود.

وی به عملیات محرم و پاکسازی منطقه کوسالان اشاره کرد و گفت: این عملیات تاثیر بسزایی در امنیت پایدار و افزایش یاس و ناامیدی برای دشمن داشت.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول