اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اهتزاز بزرگترین پرچم غدیر در استان کرمانشاه

رئیس ستاد بزرگداشت غدیر در استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه‌های دهه امامت و اعیاد غدیر و قربان از سه‌شنبه ۶ تیر آغاز می‌شود، گفت: افتتاحیه برنامه‌های این دهه در کشور از کرمانشاه آغاز و بزرگترین پرچم غدیر به ابعاد ۴۰۰ متر ساعت ۱۷ در پارک شیرین کرمانشاه به اهتزاز در می‌آید.

اهتزاز بزرگترین پرچم غدیر در استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام ابوذر کرمی امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه دومین برنامه این دهه در روز چهارشنبه ساعت ۱۶ در مزار شهدا با قرائت دعای عرفه دنبال می شود، اظهار کرد: روز جمعه ساعت ۱۸ در چهار راه نوبهار جشن بزرگ " بهترین روز خدا " و روز شنبه هم ساعت ۱۸ در سراب قنبر رویداد نقاشی " به رنگ غدیر " برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهار رویداد کشوری هم برای این دهه اجرا می شود، اظهار داشت: کنگره شعر کُردی، دهمین دوره غدیرپژوهی، خطبه بدون نقطه و مسابقه گرافیکی با نام " پدران آسمانی " در این دهه برگزار و این در حالی است که در این دهه هر شب در یک نقطه از شهر کرمانشاه جشن خیابانی اجرا می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت غدیر در استان کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه این دهه با نام " نگین پادشاهی " در شب عید غدیر در بلوار طاقبستان و اهدا یک هزار و ۱۱۰ نگین انگشتری به شرکت کنندگان خبر داد و گفت: در روز عید غدیر هم همایش باشکوه پیاده روی در بلوار طاق بستان و قرعه کشی با جوایز نفیسی برگزار و در همان روز ۴۰ هزار پرس غذای گرم برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

کرمی با اشاره به اینکه در روز عید غدیر به ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان که خطبه غدیر را حفظ کنند جوایز نفیسی اهدا می شود و در روز عید قربان هم گوشت قربانی مانند سالهای گذشته بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: روز عاشورا مظهر حزن شیعه است و باید سعی کنیم روز غدیر را به مظهر شادی و سرور شیعیان تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول