اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جلسه ستاد مرکزی اربعین برای بررسی مسائل اربعین امسال بررسی شد

یکصد و دوازدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین در سالن پیامبر (ص) وزارت کشور و به ریاست رئیس ستاد مرکزی اربعین و همچنین با حضور استانداران استان‌های دخیل مرزی برگزار شد.

جلسه ستاد مرکزی اربعین برای بررسی مسائل اربعین امسال بررسی شد

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یکصد و دوازدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین در سالن پیامبر (ص) وزارت کشور و به ریاست «سیدمجید میراحمدی» رئیس ستاد مرکزی اربعین و همچنین با حضور استانداران استان‌های دخیل مرزی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، نمایندگان دستگاه‌های مختلف دست‌اندرکار اربعین، ضمن ارائه گزارش‌های خود از مصوبات نشست‌های قبلی، به بررسی نواقص و چالش‌های احتمالی برگزاری اربعین سالجاری پرداختند.

مهم‌ترین چالش‌های مطرح شده در نشست امروز، حول موضوعاتی از قبیل افزایش گیت‌های مرزی به ویژه در طرف عراقی، سردخانه‌ها برای ذخیره آب خنک و یخ (با توجه به تقارن اربعین با فصل گرما)، بیمه زائرین، ثبت‌نام در سامانه سما و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها، بازدیدهای مستمر و گزارش‌گیری برای رفع کاستی‌ها، پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات شهرداری‌ها در خارج از حریم شهری و پیش‌بینی پارکینگ برای خودروهای شخصی زائران، بود.  

در ابتدای این نشست، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و همچنین معاون استاندار آذربایجان غربی به بیان مسائل و اقدامات انجام شده پرداختند و خواستار هماهنگی دستگاه‌ها و کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین برای برطرف شدن فوری آن‌ها شدند. 

رئیس ستاد مرکزی اربعین در پایان این نشست، در جمع خبرنگاران به تشریح موارد مطرح شده در این نشست پرداخت.

پایان پیام/
 

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول