اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کارخانه کیوان با ۱۰ درصد ظرفیت فعال است

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه کیوان با ۱۰ درصد ظرفیت فعال است گفت: نابسامانی در بخش حقوق پرسنلی و تأمین مواد اولیه گریبانگیر مجموعه شده است.

کارخانه کیوان با ۱۰ درصد ظرفیت فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید بهزادی‌شریف ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در خصوص کارخانه کیوان پیگیری بسیاری انجام شده است اظهار کرد: دو مسیر، راهکار حل این مشکل است، مورد اول واگذاری به بخش خصوصی است که از اساس واگذاری زیر سوال است.

وی با بیان اینکه مورد دوم نیز طرح موضوع در قانون حمایت صنعتی است که از استان درخواست داده شده است تصریح کرد: وزارتخانه در این باره اقدامی نکرد تا اخیرا طی مکاتبات استاندار با وزارتخانه مسئله کارخانه کیوان جدای از بحث شرکت داروگر در قانون حمایت مطرح شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: به دستگاه‌های طلبکار از کارخانه کیوان مانند تامین‌ اجتماعی، بانک‌ها، اداره کار و امور مالیاتی نامه زدیم تا احکام صادر شده و توقیف‌های صورت گرفته را در اختیار ما قرار دهند و به عنوان یکی از شروط قانون حمایت صنعتی نسخه‌ای ارائه دهیم. 

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه این احکام به عنوان مستندات در اختیار ما قرار نگرفت گفت: فقط یکی از کارگران کارخانه کیوان حکم توقیفی در اختیار ما قرار داد اما حکم توقیف مربوط به دستگاهی که خلالی در تولید ایجاد کند، نبود. 

بهزادی‌شریف متذکر شد: حکم توقیفی به دست ما نرسیده که اقداماتی بعدی ادامه پیدا کند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه کیوان با ۱۰ درصد ظرفیت فعال است گفت: نابسامانی در بخش حقوق پرسنلی و تأمین مواد اولیه گریبانگیر مجموعه است. 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: تامین مواد پتروشیمی هگمتانه نیز در جریان انجام است. 

وی با تاکید بر اینکه اجازه واردات گاز vcm، به پتروشیمی هگمتانه داده شده است عنوان کرد: زمینی به مجموعه واگذار شد تا با احداث مخازن کروی امکان واردات ایجاد شود.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول